The Power of Silkygirl Big Eye Mascara

By Nasampian - December 11, 2016

Assalamualaikum,

Buat pertama kalinya I buat review pasal produk yang aku guna. Okay, lately aku mulai terpikat dengan maskara dan aku pun cuba-cubalah maskara adik aku ni. Bukan mascara aku okay, aku tukang pakai lepas tu aku luahkan apa perasaan aku pakai dekat dalam blog ni.

Orait, first of all, aku tak tahu nak mula macam mana, jadi . . .


Okay gais, ni lah rupa sebenar bulu mata aku yang pendek dan lurus. Hahaha, memang pendek dan susah nak tengok, bulu mata aku ni halus-halus je, alahai.

Okay, lepas aku apply kan mascara ni, mesti korang nak tengok kan powernya mascara ni


Tadaa, tudia. Ambek ko, Lentik dan jadi panjang. Hehehe, I like it so much sampai tak nak buang mascara tu dari bulu mata sebab buat bulu mata jadi panjang and gojes, hahahahaha


Ni lah rupa produk tu tuan-tuan dan puan-puan

Kbye!



  • Share:

You Might Also Like

0 comments