Banyak dugaan

By Nasampian - December 11, 2016

Assalamualaikum dan selamat pagi,

Hey, hey gais, hari ni aku nak update pasal banyak dugaan. Dugaan apa, ye lah dugaan kan banyak. Hmm, aku semenjak dua menjak ni dah bermiat nak join dropship-dropship bagai. Aku tengok income diorang bolehlah tahan.

Aku mula dengan ikut dropship handbag hari tu. Haa, handbag dia kebanyakkannya yang copy ori punya. Ada yang branded, dan harga dia pun agak berpatutan. 2 minggu berlalu but no one wants to buy the product that i promote. hahahaha, takde seni nak meniaga, susah pulak kerja ni. Tak tau lah pahal, hahahahaha

Tapi, aku nak teruskan perjuangan aku dalam bidang dropship ni, and nak kumpul duit letak dalam akaun kawin ehh? hehehe,


Gambar agak tak berkaitan. Bye

  • Share:

You Might Also Like

0 comments