5 Cara Mudah Jadi Gemuk!

By Nasampian - September 16, 2016

memandangkan semua kecoh dengan perkahwinan saharul ridwan dengan pasangan beliau, aku pulak kecoh sorang-sorang dengan buat biskut kat "tasty".

emm, aku bukanlah peminat kek, tapi aku suka tengok orang buat. jd, aku usha youtube page untuk tasty ni dan semuanya memang tasty-tasty belaka. aku tak tahu apa dah jadi dengan aku lepas tengok video dari tasty ni. tengok orang pun dah macam cupcakes. haih!

1. berikut merupakan sorotan daripada aktiviti aku di petang ini. haa, dah keluar pulak ayat buletin utama aku. ok, this is 4 ways cupcake. uolssssssss boleh laa cuba kalau-kalau jadi, mana tahu, kan?



2. ni pulak buat crepes. hm, orang malaysia biasa buat crepe durian and milo jer,. haa ni dia level hardcore sikit crepes dia. tapi nampak yummy and tasty and mengancam. aumss aumss


3. sorbet 4 ways? alaa, buat je laa, jangan nak mengurut dada menengok betapa senangnya semua benda ni. yang penting, makanan-makanan ni boleh menghairahkan nafsu makan aku, arrrrr arrrrr (membebel sorang-sorang macam biasa)


4. asyik benda manis je dari tadi, sekarang beralih pulak dengan benda yang berat sikit. hmm, bolehlah hampa-hampa semua tambah berat badan lepas ni ke level obesiti. kita gemuk berjemaah ye.


5. aaaa, yang ni paling aku minat. aku pernah buat tapi asa dia pekat sangat-sangat. hmm, tak tau laa, selera kita lain-lain. lain orang lain makanan nya, kan? macam binatang, tak pernah pulak tengok panda makan ayam goreng. fikir-fikirkanlah


5. Truffles ni pulak ala-ala "Ferrero Rocher" gitu. hmm, aku tak tau ejaan aku etul ke tak yang penting aku bahagia, lalaallaall

6. bye, cau lok, kelak kamek update gik!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments