me again, membuat sampah

By Nasampian - May 10, 2017

assalamualaikum, setelah sekian lama tidak membuat sampah dan menulis karya-karya gila, akhirnya sis kembali #sisredha #siskembali #siskuat. Sebenarnya bukan selalu main hashtag2 bagai ni, cuma kadang-kadang ada sampai seru nak main, buat lah jugak walaupun tak rela.

setelah mengambil template free dari internet tempoh hari, aku kurang nak menulis dan menaip. aku ada banyak benda nak buat hari rabu yang bercuti ni, tapi akhirnya aku tewas mereput depan laptop, menghadap benda alah ni dari pagi tadi sampai ke pukul 5 sekarang ni melayan drama "13 reasons why" (suatu hari yang rajin nanti ai akan update review tentang drama yang membuat aku tewas ni).

seperti tajuk yang dah aku utarakan, aku memang nak buat sampah untuk post kali ni. takda isi penting, cuma kata-kata kosong dan sunyi sepi dari hati yang bosang bak hang. (sebenarnya tengah tunggu loading drama, buffering memanjang dari tadi, stressssssssssss)

rindu menjengah hari kelmarin. rindu dengan afif. Allahu, susah nak lupakan first love, hahaha. memang aku tak nak lupakan beliau pun. pini-pini pun nya dah ngajar aku untuk memahami dunia tuk, sik aku terburu-buru kebodohan nak gago nangga laki agik kaktuk, dah jerak nak? (keluar bahasa ibunda).

hmm, lastly, selamat menyampah!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments