Akhirnya. . .

By Nasampian - November 26, 2013

Assalamualaikum awak, awak yang baca ni lah. Ha, tertanya ke kenapa tajuk post yang ni akhirnya. Hahaha, td sy meng-edit semula blog ni, tukar gambar, letak cbox, facebook, twitter segala sampai berpeluh-peluh dan penuh 3 besen dengan peluh yang memercik keluar daripada badan akibat kepenatan yang teramat sangat. Heyy, termerapu daa dia. Ok, for now, blog saya agak kurang dari segi warna pink. Ok, i'm sorry pink, bukan nak kecewakan awak sebab tak pakai awak banyak sangat. Tp, awak 'hot' sangat la. Banyak orang pakai blog diorang warna pink. Jeles k jeles. Hahaha, so saya ambil tindakan lain dengan mengecat keseluruhan blog dengan warna biru. Hey, banyak cantik saya ni kan. Hahaha, saa pakai blogskin la. Jadi terima kasih kepada orang yang punya blogskin ini kerana men'sharing is caring' kan code dia yang super power buat kepala saya berpusing. Al maklumlah newbie katakan. Saya baru lagi. Lagi pun blog ni sy tak allow orang follow pun. Biarlah orang tak baca, nama pun luahan buat tak hot katakan. Ngehehe, tak merajuk la. Ok la, entry sampai ni je dulu. Tata sayangss. . :* nah bagi kiss sikit. Hehe

  • Share:

You Might Also Like

0 comments