Tompang lalu boleh?

By Nasampian - November 15, 2014

Assalamualaikum,

Bloggerhearts yang sweet dan sempoi sekalian alam, ataupun di angkasa, actually tak tau nak tulis apa malam ni. Tengah-tengah kelapangan masa yang terlampau banyak ni, adalah ilham nak mencarut dekat blog. Tadi jumpa gambar anak dekat encik Google. Tetiba pikiq, asal muka anak aku ada sini pulok. Ecehmen, cakap loghat Kedah dia. Haa dah mai hantu Kedah dia. Haha, ekceli Shan orang Sarawak. We're Malaysian right, no need to be racist kan? Haha. Sharing-sharing bahasa tak salah kan? Haha.

Shan, kan kau masih 17 tahun. Kau ada anak ke?
So what? Apa yang peliknya kalau seorang yang berusia 17 tahun mempunyai anak. Laa, yang tadi tu sebenarnya bukan anak saya. Saya je yang suka sangat berangan ada anak kiut, harap anganku menjadi nyata. Haha. Mencarut dah.

Kk, saya tak dak anak laa. Kan saya dah cakap saya suka sangat berangan. Kira hobi lah berangan ni tadi, haha

andai ini hanya mimpi, biarkan aku begini
Wakaka, ada pulak andai ini hanya mimpi caption kat situ. Baby google ni sebeanrnya cute giler, tak dapat disangkal dek otak. Ceh, ayat power mengancam beb. Haha,

Baca jugak kan antry macam apa entah ni. Tak dak isi sebenarnya nak dibincangkan. Cuma masih dalam fikiran ni nak lancarkan album pertama. Aik, ??

Bukan, dalam otak ni dah pikiq macamana nak merubah remaja guna cara lebih mudah. Macamana nak rapatkan diri dengan remaja jahat remaja bermasalah. 

Buat video mungkin, nanti-nanti lah pakat ngan kawan buat video bodo-bodo yang ada pengajaran, 

kk lah, 

jiwa kosong,
nas zi ra :)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments